30-39 yaş arası yoluxanların sayı artıb
İcazələrin alınması sistemində yenilik
“Karantin rejimini davam etdirməliyik”
Çimərliklərdə 25 dərəcə isti olacaq
Deputat da Mərkəzi Bankı ittiham etdi
Dünənki qəzalarda 5 nəfər ölüb
Etibar Babayev koronavirusdan vəfat etdi
Bu hallarda SMS icazə tələb olunmur
Küçəyə yenə SMS-icazə ilə çıxacağıq
Metro da iyulun 20-dək bağlanır


23.09.2019  08:56 

Addımlarınızın sayını artırın, ömrünüz uzansın





A+  A-

Ürək-damar sisteminin normal fəaliyyəti üçün gənclər gündə azı 10 min, nisbətən yaşlılar isə 5-7 min addım atmalıdırlar.
XəzərNews.az xəbər verir ki, həkimlər gün ərzində avtomobillərdən imtina edərək piyada gəzintiyə üstünlük verməyi məsləhət görürlər. Gün ərzində gənclər 10, orta yaşlılar 5-7, yaşlılar isə 5 mindən az addım atırlarsa, ürək-damar sistemi zəifləyir. Üstəlik, belə insanlarda piylənmə, diabet, arterial təzyiq və ürək xəstəlikləri riski yüksək olur.

Alimlərin fikrincə, gündə 3 dəqiqə piyada gəziriksə, qan təzyiqi azalır, 5 dəqiqə piyada gəziriksə, əhvalımız yüksəlir, 10 addım yaradıcı düşüncəmizi itiləyir, 15 dəqiqə qanda şəkərin miqdarını salır.

Qeyd edək ki, 22 sentyabr – Ümumdünya Avtomobilsiz Gün kimi qeyd olunur.

Xəbər 520 dəfə oxunub.



03.07.2020  13:50 

Messi “Barselona”dan ayrılır

03.07.2020  11:53 

Yeniyetmə Kür çayında batdı

03.07.2020  08:51 

Neft bahalaşdı

02.07.2020  20:06 

Metro da iyulun 20-dək bağlanır


BÜTÜN XƏBƏRLƏR +