“Xırda maraqlar naminə süni diaspor təşkilatları yaratmamalıdırlar”- BAP sədri
Diasporla bağlı parlament komissiyası niyə vacibdir?
Türkiyədə Azərbaycan evlərinə nə hacət... - Türkiyə bütövlükdə Azərbaycanın evi deyilmi?
“Hansısa “müəllimin xətrinə dəyər” deyə, diaspor fəaliyyətimiz bu gündədir”- Ağ Partiya başqanı
“Diplomatik korpusun diaspora ilə sıx əlaqəsi olmalıdır” - Diplomatdan təklif
Xaricdə yaşayan azərbaycanlı gənclərin təhsil almasında güzəştlər olacaqmı? – Ekspert AÇIQLADI
“Azərbaycan əleyhinə aparılan mübarizənin qarşısına ilk olaraq diaspor qüvvələrimiz çıxır” - Millət vəkili
“1969-cu ildən sonra Ermənistana torpaq “bağışlama“ adəti dayandırıldı“ - SENSASİON FAKTLAR
Dövlət tikinti layihələrinin üç ortağı
Türkiyənin çoxəsrlik mənzərəli şəhərləri Cittaslow Şəbəkəsinə qoşulur


02.07.2020  14:11 

Su borcu üzrə müraciətlərin feysbuk və teleqramda qəbuluna başlanıldı





A+  A-

“Azərsu” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti istehlakçılara göstərilən abonent xidmətlərinin asanlaşdırılması, bu sahədə şəffaflığın və operativliyin təmin edilməsi məqsədilə müasir informasiya texnologiyalarının tətbiqini davam etdirir. Müasir dövrdə sosial şəbəkələrdən istifadənin geniş vüsət alması nəzərə alınaraq bir sıra xidmətlər sosial şəbəkələr üzərindən tətbiq edilir.
XəzərNews.az xəbər verir ki, “Azərsu” ASC-nin 2018-ci ilin sonlarından istifadəyə verdiyi “Borcun araşdırılması üzrə müraciəti”nin Facebook və Teleqram şəbəkələri üzərindən aparılmasına başlanıb. İndiyədək bu xidmətdən istifadə www.e-gov.az portalına keçid almaqla aparılırdı. Bundan sonra abonentlər portalla yanaşı, www.azersu.az saytında yerləşdirilmiş Facebook (AZERSU OJSC) və Teleqram şəbəkələrinə qoşulmaqla xidmətdən yararlana bilərlər. Müraciətin qeydiyyata alınması üçün tələb olunan məlumatlar sistemə elektron formada daxil edilməlidir.

Müraciət qeydiyyata alındıqdan sonra Cəmiyyətin müvafiq struktur vahidinə icraya yönləndirilir. Daxil olan müraciətə aidiyyəti üzrə baxılaraq araşdırılır və təqdim olunan məlumatlar düzgün olduğu təqdirdə müraciət icra üçün qəbul olunur. Təqdim olunmuş məlumatlar uyğun olmadıqda isə abonentlə əks-əlaqə yaradılır.

Araşdırma nəticəsində sayğac göstəricilərinin yerində yoxlanılmasına ehtiyac yarandıqda sayğaca baxış keçirilməklə dəqiqləşdirilmə aparılır. Yoxlamanın nəticəsindən asılı olaraq abonentin borcuna düzəliş edilməli olduğu hallarda sənədlər “Azərsu” ASC-də ərizələrin və şikayətlərin araşdırılması ilə bağlı daimi fəaliyyət göstərən komissiyaya göndərilir və müvafiq əməliyyatlardan sonra abonentin borcunda dürüstləşmələr aparılır. Komissiya tərəfindən müraciətin icrasından imtina edildikdə abonent səbəbi qeyd edilməklə məlumatlandırılır. Müraciətin nəticəsi haqda məlumat abonentin elektron poçt ünvanına, SMS vasitəsilə mobil telefonuna və Telegram səhifəsinə göndərilir.

Qeyd edək ki, cari ilin may ayından "Əhali qrupu üzrə istehlakçıların sayğac göstəricilərini təqdim etməsi və hesab fakturanın formalaşdırılması" xidməti də istifadəyə verilib. Bu xidmətin köməyi ilə vətəndaşlar mexaniki sayğacların göstəricilərini daha rahat şəkildə təqdim edə və bildirişləri elektron qaydada əldə edə bilirlər. Bunun üçün abonentlər Cəmiyyətin facebook səhifəsinə daxil olub məlumatları təqdim edirlər. Bundan sonra bu xidmət həm də Teleqram şəbəkəsi vasitəsilə də aparılacaq.

Tətbiq olunan yeni xidmətlərdən istifadə ilə bağlı təlimatlar videoçarx şəklində “Azərsu” ASC-nin facebook səhifəsində yerləşdirilib.

Xəbər 1294 dəfə oxunub.




Bölməyə aid digər xəbərlər

18.04.2024  09:22 

Troya xarabalıqları -Fotolar

16.04.2024  15:45 

Sabahın havası açıqlanıb

12.04.2024  18:39 

Sabahın havası açıqlanıb

10.04.2024  16:36 

Ehsan fırtınası


BÜTÜN XƏBƏRLƏR +