İran Ermənistanı Rusiyanın qucağına qaytardı
İlham Əliyevin Zəfər diplomatiyasının sirri-Fərid Şahbazlı yazır
Qazaxıstan və Azərbaycan investisiya əməkdaşlığını möhkəmləndirirlər
“Xırda maraqlar naminə süni diaspor təşkilatları yaratmamalıdırlar”- BAP sədri
Diasporla bağlı parlament komissiyası niyə vacibdir?
Türkiyədə Azərbaycan evlərinə nə hacət... - Türkiyə bütövlükdə Azərbaycanın evi deyilmi?
“Hansısa “müəllimin xətrinə dəyər” deyə, diaspor fəaliyyətimiz bu gündədir”- Ağ Partiya başqanı
“Diplomatik korpusun diaspora ilə sıx əlaqəsi olmalıdır” - Diplomatdan təklif
Xaricdə yaşayan azərbaycanlı gənclərin təhsil almasında güzəştlər olacaqmı? – Ekspert AÇIQLADI
“Azərbaycan əleyhinə aparılan mübarizənin qarşısına ilk olaraq diaspor qüvvələrimiz çıxır” - Millət vəkili


28.06.2018  11:36 

“”İrşad Electronics”dən telefon almayın” – Şirkətə qarşı ciddi İDDİA





A+  A-

“İrşad Electronics” şirkəti fırıldaqçılıqda ittiham edilir.
XəzərNews.az Minval.info-ya istinadən xəbər verir ki, Bakı sakini Nərmin Rüstəmli şirkətdə satılan mobil telefonların hamısının deffektli olduğunu iddia edir. Belə ki, şikayətçi ailə üvzünün oradan aldığı mobil telefonda ciddi problem yarandığını, amma “İrşad”ın onlara köməklik göstərmədiyini söyləyir.

“Bacım “İrşad”dan “Xiaomi” “Mi 1” model mobil telefon aldı. Apardıq qaytarmağa, dedilər, guya zədəsi var. Amma 100 faiz heç bir zədə olmayıb. Satıcılar belə bunu sübut edən hər hansı bir iz tapmadı. Nəysə, deməyim odur ki, buradan telefon alıb əsəblərinizi pozmayın. Əvvəllər “İrşad”dan “Qızıl” zəmanətlə çox telefon almışıq. İndi bilirlər ki, bu qaydada satsalar alınan mallar geri qaytarılacaq, ona görə zəmanətlə verilmir” – Nərmin xanım bildirir.

Şikayətçinin ittihamları ilə əlaqədar “İrşad Electronics” şirkətindən açıqlama verilib:

“Bizdə “Qızıl” zəmanət 3-4 il bundan əvvəl verilirdi. Bütün telefonlar əla ola bilməz ki, deffektin hər bir məhsulda meydana çıxma ehtimalı var. Başqa şirkətdə satılan mobil telefonlarda da problemin olmağı istisna deyil. Zavod istehsalında nasazlıq varsa, əlbəttə, müştəriyə köməklik göstərilir. Bəzən bu proses uzun çəkdiyindən narazılıq yaranır. Müştəri malın deffektli satıldığını söyləməyə başlayır”.

Xəbər 1557 dəfə oxunub.




Bölməyə aid digər xəbərlər

24.04.2024  10:02 

ABŞ İrana sanksiya tətbiq edib

22.04.2024  09:19 

Faktiki hava AÇIQLANDI

22.04.2024  08:26 

Bu yollarda tıxac var - Siyahı


BÜTÜN XƏBƏRLƏR +