Əvəz Zeynallı ağır xəstədir: Xərçəng qara ciyərinə yayılıb
İşbazlar da Həccə adam aparır - AÇIQLAMA
Ölkədə faktiki hava açıqlandı
Hizbullah “silaha” əlvida deyir?
Bu gün 51 mindən çox şagird imtahan verəcək
Xaçmazda yeniyetmə qız itkin düşüb
Bakıda itkin düşən məktəbli tapıldı - Yenilənib
Maşın svetofora çırpıldı - QƏZA
Prezident Avropa Şurasının baş katibi ilə görüşüb
Araq beyninizi belə zədələyir - ARAŞDIRMA


09.01.2018  12:06 

“Azercell“dən daha bir fırıldaq — Qanunlar pozulur, istehlakçı aldadılır





A+  A-

"Azercell Telekom" MMC Azərbaycan Reklam haqqında qanunun 4.2. və 18.0.5. maddələrini pozaraq müştərilərini aldatmaqda davam edir.
XəzərNews.az "Ölkə.Az"a istinadən xəbər verir ki, "Azercell Telekom"un rəsmi saytında "Hədsiz" adı altındakı tarif planında istehlakçı hüquqları pozulur.

Şirkətin rəsmi saytında "Hədsiz" başlığı altında istehlakçılara təqdim olunarkən, istehlakçı müəyyən məbləğlə hədsiz imkanlara sahib olacağını düşünür. Amma tarif planı ilə yaxından tanış olunduğu zaman əslində müəyyən həddi olan tarif təqdim olunduğunun şahidi olur.

Belə ki, şirkət 49.9 manata 3 000 şəbəkədaxili dəqiqə, 500 şəbəkəxarici dəqiqə, 50 dəqiqə beynəlxalq danışıq, 2 000 ölkədaxili və ölkəxarici SMS (qısa nömrə və rominq xaric), 5 GB internet əldə etmiş olur.

Bu isə heç bir halda "Hədsiz" adı altında satışa çıxarıla bilməz. Çünki Azərbaycan Respublikası reklam haqqında qanunun 4.2. maddəsində bildirilir ki, reklam əmtəə istehlakçılarının seçimini stimullaşdırmalı, onları aldatmamalı və çaşqınlıq hissi yaratmamalıdır.

Şirkətin qanun pozuntuları bunla da bitmir. Aşağıda göstərilmiş şəkilə diqqət yetirdiyimiz zaman sms həddinin 2 000 olduğunu görürük.



Amma şirkət burda da ətraflı məlumat verməyib ki, bu da Azərbaycan Respublikası reklam haqqında qanunun 18.0.5. maddəsini pozur.

Maddədə bildirilir ki, malların (xidmətlərin, işlərin) mənşəyi, kəmiyyəti və keyfiyyəti, yararlılıq müddəti, satış şərtləri, qiyməti barədə yalan və (və ya) natamam məlumatlar verməklə, yaxud yolverilməz reklam vasitəsilə satıcılar və (və ya) reklamçılar tərəfindən istehlakçıların (istifadəçilərin) aldadılmasının qarşısının alınması, şirkətin sözügedən reklamında natamam reklam verməsinə icazə vermir.

Çünki, reklamda 2 000 ədəd SMSin qısa nömrə və rominqlərə göndərilməsinə icazə verilmədiyi barədə məlumat əks olunmayıb.

Xəbər 2205 dəfə oxunub.




Bölməyə aid digər xəbərlər

13.04.2025  11:57 

Ölkədə faktiki hava açıqlandı

12.04.2025  10:32 

Mövqelərimiz atəşə tutuldu

11.04.2025  19:36 

Bu qurumun 4 milyon vergi borcu var

11.04.2025  19:30 

Borca görə intihara cəhd etdi

11.04.2025  16:32 

“Bolt” yalan danışır?

11.04.2025  14:05 

Sabahın havası: Yağmursuz...


BÜTÜN XƏBƏRLƏR +