Prezident Bakıda keçirilən forumunun iştirakçılarına müraciət ünvanlayıb
Hikmət Hacıyev Patrik Prior ilə görüşüb
ABŞ səfirliyi İranı necə tələyə saldı? - TƏHLİL
Prezident Beynəlxalq Çernobbio Forumunda “Yeni geosiyasi şəraitdə Azərbaycanın rolu” adlı sessiyada çıxış edib -Fotolar
Mehriban Əliyeva İtaliyadan paylaşım edib -Foto
Prezident Klaudio Deskalzi ilə görüşüb -Foto
Ramiz Mehdiyevin qızı illərlə gözlədi - İndi pulun yarısını istəyir
“Sionist İsrail və Şeytan Amerika“ İranı necə xilas etdi?
Özlərini Neftçalada batıranlar... -Vəfa nağılı bitdi
Seçkiləri Azərbaycan diasporu da yaxından izləyəcək - Elşad İbrahimov


27.03.2019  11:58 

“İrşad Electronics”in “zəmanət fırıldağı”





A+  A-

Tanınmış jurnalist Natiq Muxtarlı “İrşad Electronics”i fırıldaqçılıqda ittiham edib.
XəzərNews.az xəbər verir ki, “İrşad Electronics”dən zəmanətlə telefon alan jurnalist problemlə qarşılaşıb: “Üç aydan sonra telefonda problem yarandı. Müraciət etmişik, telefonu qəbul ediblər və bildiriblər ki, 4-14 gün müddətində təmir olunacaq, ya da yenisi ilə əvəzlənəcək. Düz 14 gündən sonra çağırır və sökülüb-dağılmış vəziyyətdə olan telefonu göstərib deyirlər ki, telefon fiziki zədəyə məruz qalıb, 120 manat verin, təmir edək”.
Jurnalist əlavə edib ki, bayram günlərində əsəbləri “İrşad Electronics”in əməkdaşları ilə söhbətdə xeyli pozulub: “Və bu söhbətlərdə əmin oldum ki, bu şirkətin bütün işçiləri – rəhbərindən tutmuş, ustasına qədər dələduzluqla məşğuldurlar”.

Məsələ ilə bağlı “İrşad Electronics”lə əlaqə saxladıq. Telefonumuza cavab verən operator bildirdi ki, yalnız istehsalçı tərəfindən qaynaqlanan problemlər zəmanət talonuna uyğun olaraq təmir edilir: "Şirkətimiz tərəfindən satılan mobil telefonlara 1 il rəsmi zəmanət verilir. Müştəri məhsulu aldıqdan 14 gün sonra dəyişdirə və ya qaytara bilər. Bu müddət başa çatdıqdan sonra isə məhsulda istehsalçı tərəfindən yaranan hansısa problem olarsa həmin məhsul təmir edilərək müştəriyə qaytarılır. Əgər problem müştəri tərəfindən qaynaqlanıbsa bu zaman müəyyən ödəniş edildikdən sonra məhsul təmir edilir.
Bundan əlavə qəbul şöbəmiz problem olan məhsulu qəbul edir və diaqnostika şöbəsinə göndərir. Həmin məhsul diaqnostika edildikdən sonra müştəriyə məlumat verilir"

Xəbər 1739 dəfə oxunub.




Bölməyə aid digər xəbərlər

08.09.2024  14:57 

Hidayət Elvüsal vəfat edib -Foto

08.09.2024  11:33 

Gəncədə zəlzələ olub


BÜTÜN XƏBƏRLƏR +