Prezident Lyuk Friden ilə görüşüb
QHT Qubada tat icması ilə görüş keçirdi - Foto/Video
Azərbaycanlıların Türkiyədə milli istiqlal mübarizəsində iştirakı
Prezident Pakistan səmasında belə qarşılandı - Foto/Video
Tələbləri pozanlar cəzalandırılacaq -MSK sədrindən XƏBƏRDARLIQ
Ersin Tatarın Azərbaycana səfəri başlayıb
Azərbaycanda ərzaq BAHALAŞACAQ – Qiymət artımının yaratdığı DOMİNO EFFEKTİ
Prezidentdən pensiyalarla bağlı qərara MÜHÜM DƏYİŞİKLİK
FTX Azərbaycan diasporunun ofisində əməliyyat aparıb - Saxlanılanlar var
Prezident Natiq Qasımovla bağlı paylaşım etdi -Foto


09.01.2018  13:36 

“Favorit”dən ittihamlara CAVAB: “Məqsədini bilmirik ...”





A+  A-

“Favorit” supermarketin heç bir filialında belə hal yaşanmayıb”.
XəzərNews.az xəbər verir ki, bunu “Favorit” supermarketin ictimaiyyətlə əlaqələr üzrə meneceri Elvin Babayev "del Gerani" təxəllüsü ilə tanınan yazarın sözügedən marketlə bağlı ittihamlarını şərh edərkən deyib. Menecer bildirib ki, Şəhriyar del Gərani adlı facebook istifadəçisindən şirkətə heç bir şikayət daxil olmayıb:

“Şəhriyar del Gərani adlı facebook istifadəçisinin yazdığı statusla tanış oldum. Statusu oxuduqdan sonra dərhal məsələni araşdırdım. Lakin Favorit Supermarketin heç bir filialında belə hal yaşanmayıb. Ümumilikdə isə marketlərdə çalışan hər bir satıcıya "Araz təlim və inkişaf mərkəzi" tərəfindən müştəri ilə davranış kodeksi, etik davranış kodeksi və s. mövzularda təlim və seminarlar keçirilir. Müştərilərimiz hər hansı bir satıcı barədə şikayət edərsə, şikayət Müştəri xidmətləri şöbəsi və İnsan resursları departamenti tərəfindən araşdırılır. Əgər neqativ hal baş veribsə personala xəbərdarlıq olunur və etik davranış barədə yenidən təlimatlandırılır. Mağaza personalının dərhal işdən azad olunması isə absurddur. Şəhriyar del Gərani adlı facebook istifadəçisindən şirkətimizə heç bir şikayət daxil olmayıb. Facebookda yazdığı statusun əsası yoxdur. Məqsədi nədir bilmirəm. Əgər şikayəti varsa bizə bildirə bilər. Bizim üçün bütün müştərilər dəyərlidir.

Ümumən isə müştərilərimizdən hər-hansı bir neqativ hal yaşandıqda dərhal qaynar xəttimizə (012924) zəng edərək, facebook və instagram səhifəmizə yazaraq bizə məlumat verməsini xahiş edirik. Məqsədimiz müştərilərimizin hər zaman razı qalması və onların məmnunluğudur”.

Qeyd edək ki, Şəhriyar del Gərani sosial şəbəkədə “Favorit” supermarketin satıcısının ona qarşı kobud rəftarına görə işdən çıxartdığını bildirib.

Xəbər 1629 dəfə oxunub.




18.07.2024  16:15 

BUDADLAR, yoxsa BUDUQLAR -Video

18.07.2024  13:10 

Şahrudin “Qarabağ”da

17.07.2024  12:50 

Sabahın havası açıqlanıb


BÜTÜN XƏBƏRLƏR +