“O söyüşləri yazanın özünə, ailəsinə...” - Sabir Rüstəmxanlı HİDDƏTLƏNDİ
“Bunun Neftçala xalqına nə dəxli var?” – Tənzilə Rüstəmxanlı tənqidlərdən danışdı
İlqar Mikayıloğlu Real TV-dən ikinci dəfə ayrılıb
Vüsalənin hamamında mənim nə işim var?!
İcra başçıları PA-ya çağırıldı
Səfir İranla bağlı mövqeyini aqressiv formada çatdırır - Mübariz Əhmədoğlu
Ölkələrimiz arasında qarşılıqlı fəaliyyətdən çox razıyıq -Prezident
Ermənilər Kəlbəcər istiqamətində mövqelərimizi atəşə tutub
Prezident “Dövlət rüsumu haqqında“ qanunu təsdiqləyib
ABŞ Ermənistanda İrana qarşı 5 klasterli hərbi proqram reallaşdırır


23.05.2019  17:06 

Supermarketlərdə düşünülmüş CİBGİRLİK





A+  A-

Bu gün istehlakçıların hüquqlarının qorunması ilə bağlı qanunvericilikdə kifayət qədər müddəa yer alsa da, reallıqda bu müddəalar elə kağız üzərində qalır. Əksəriyyətimizin tez-tez rastlaşdığımız ənənəvi problemimiz vitrin qiymətlərilə kassa qiymətlərinin üst-üstə düşməməsidir. Adətən çox çeşiddə məhsul alanda o qədər də bunun fərqinə varmırıq. Amma 1-2 məhsul alanda qiymətlərdəki fərqlər dərhal nəzərə çarpır. Məsələn, vətəndaş aldığı məhsulun qiymətinin vitrində gördüyü qiymətdən baha olduğunu kassada öyrənir. Etiraz etdikdə isə mağaza rəsmiləri “yanlışlıq olub” deməklə, problemi həll olunmuş hesab edirlər. Əlbəttə, bu hal bir-iki dəfə olanda yanlışlıq sayıla bilər. Dəfələrlə baş verdikdə isə düşünülmüş cibgirlik olduğunun fərqinə varırsan...
XəzərNews.az-ın məlumatına görə, Azad İstehlakçılar Birliyinin (AİB) sədri Eyyub Hüseynov Modern.az-a bildirib ki, hər həftə 2-3 belə telefon şikayəti daxil olur:

“Satışda müasir texnologiyalar tətbiq olunduqca, istehlakçıların hüquqlarının pozulması halları da onunla paralel artır. İri sahibkarlar daha sivil, daha çevik yolla vətəndaşın cibinə girirlər. Satışların avtomatlaşdırılmış aparatlar vasitəsilə təşkilindən sonra şikayətlər alırıq. Adını da qoyurlar yanlışlıq. Bu “yanlışlıqlar”ın hamısı bilərəkdən edilir. Hələ olmayıb ki, vitrindəki qiymət kassadakı qiymətdən baha olsun. Məsələn, vitrində məhsulun qiyməti 3 manat 50 qəpikdirsə, kassada 3 manat 80 qəpik göstərilir. Bu, doğrudan da yanlışlıqdırsa, qoy bir dəfə də vətəndaşın xeyrinə olsun, niyə olmur?!”.

Hüquq müdafiəçisi bidirib ki, mağaza müştəridən kassadakı qiyməti tələb etsə belə, alıcının etiraz etmək, vitrində gördüyü qiyməti ödəmək hüququ var:

“Marketdə rəf qiyməti ilə kassa çıxış qiyməti fərqli olduqda ucuz olan qiymət keçərlidir. Belə olan halda, istehlakçı müdiriyyətə məlumat verməlidir. Bütün hallarda istehlakçı İqtisadiyyat Nazirliyinin “195-2” çağrı mərkəzini məlumatlandırmalıdır. Belə məsələlər istehlakçı hüquqlarının pozulması halı kimi şərh olunmalıdır”.

E.Hüseynov deyib ki, buna bənzər hal “Bakı Metropoliteni”ndə də yaşanır:

“Sərnişin gediş üçün kartını turniketə yaxınlaşdırıb və bu vaxt normal olaraq yaşıl işıq yanıb. Sərnişin keçid zamanı ləngiyib və dərhal aparatda qırmızı işıq yanıb. Əgər turniket gedişhaqqını çıxıbsa, niyə ani vaxtda bağlanmalıdır? Bunun özü də istehlakçı hüququnun pozulmasıdır. Texnologiya tətbiq olunduqca, elə oyunlar çıxarırlar ki, istehlakçının pulunu yeyirlər. Metrodakı məsələ də elə buna bənzərdir”.

Xəbər 1399 dəfə oxunub.




Bölməyə aid digər xəbərlər

27.08.2024  13:23 

Kommunal xidmətlər BAHALAŞACAQ

24.08.2024  22:13 

102 yaşlı veteran vəfat etdi


BÜTÜN XƏBƏRLƏR +