Sürücülərin diqqətinə
Xəzərdə batan 2 əcnəbi xilas edildi
Sakit Okeanda güclü zəlzələ
Ermənistan atəşkəsi 23 dəfə pozub
Suriya ordusu hərəkətə keçdi
Əri tərəfindən yandırılan ana da öldü
Yasamalda səfirlik attaşesi qəzaya düşdü
Gəncədə məktəbli qız özünü öldürdü
Vilayət Eyvazovdan yeni rəis təyinatı
Sabah 39 dərəcə isti olacaq


10.05.2019  15:38 

“Azərişıq“da bürokratiya, yoxsa pul tələsi? - ŞİKAYƏT





A+  A-

Vətəndaş Elvin Babayev "Azərişıq"la bağlı Qaynarinfo-ya şikayət məktubu ünvanlayıb.
XəzərNews.az həmin məktubu olduğu kimi təqdim edir.

"Son günlər ölkəmizdə enerji sahəsində ciddi islahatlar gedir. İstər Bakıda, istərsə də regionlarda prezidentin tapşırığı ilə yenidənqurma işləri "Azərişıq"da da aparılır. Amma və lakin "Azərişıq" ASC-də yaradılan bürokratiya və vətəndaşları süründürmək görülən işlərə kölgə salır. Vətəndaş olaraq təcrübəmi sizinlə bölüşmək istəyirəm.

Yaşayış yerinə çıxarış almaq üçün tələb olunan sənədlərdən biri də torpaq sahəsinin mühafizə zolağına düşməməsi ilə bağlı "Azərişıq"dan arayışdır. Bu arayışı almaq üçün Azərişıq ASC-nin bəhbəhlə təqdim etdiyi yeni saytında elektron müraciət formasını doldurdum. Lakin 15 gün keçsə də müraciətimə cavab gəlmədi. Daha sonra yenidən 2 dəfə də müraciət ünvanladım. Yenə də cavab gəlmədi. Məcbur olub bu barədə [email protected][email protected] mail adreslərinə də müraciət ünvanladım. Yenə də cavab verən olmadı. Məlumat almaq üçün elektron müraciətə avtomatik gələn cavabda qeyd olunan (+994 12) 440-39-93 nömrəsinə zəng edim. Xanım işçi "elektron müraciətlərə biz baxmırıq, bu sistem ümumi şöbəyə tabe deyil" deyərək telefonu kobudcasına söndürdü.

Məcbur olub "Azərişığ"ın 199 qaynar xəttinə zəng etdim. Məsələni izzah etdim. Qaynar xəttdən mənə BMKZ yarımstansiyanın inzibati binasına getməyimi və oradan arayış ala biləcəyimi bildirdilər. Ora getdim, saatlarla qapının ağzında qəbula düşmək üçün gözlədim. Kimə yaxınlaşdımsa "bizlik deyil" dedilər. Məni Gənclik metrosu yaxınlığında yerləşən Texniki İşlər İdarəsinə göndərdilər. Burda da xeyli gözlədikdən sonra orda da "bu işi bizdən alıblar, sədr özü baxır bu işlərə, baş idarəyə get" dedilər. "Sədrin başqa işimi yoxdu ki arayış verməyə də o baxır? Bu qədər süründürməçilik nəyə lazımdır?" – deyə soruşsam da cavab ala bilmədim. Nəhayət məcbur Mərkəzi ofisə yollandım. Orada Samir müəllimə yaxınlaşmağım məsləhət görüldü. Lakin o da görüşmək əvəzinə mühafizəyə telefonla bu işin onluq olmadığını deyərək, işi ümumi şöbəyə yönləndirdi. Ümumi şöbənin Tural adlı əməkdaşı ilə görüşmək üçün 45 dəqiqə gözlədim. Axırda həmin əməkdaş bu arayış üçün sədrin adına ərizə yazmağımı bildirdi. Bu, səbrimin son həddi idi...

İndi sual verirəm:

1. Hansı dövlət orqanından arayış almaq üçün bu qədər prosedur keçməlisən?

2. O boyda "Azərişıq" ASC-nin sədr əvəzləyicisinin başqa işi yoxdur ki arayışları da o təsdiqləyir?

3. Bu qədər uzun prosedurun arxasında maddi maraq olduğunu düşünə bilərəmmi? Öz işini bilməyən, hansı sənədin harda verildiyini bilməyən qaynar xətt, arayış verə bilməyən elektron sistem nəyə lazımdır?

Xəbər 640 dəfə oxunub.




Bölməyə aid digər xəbərlər

19.08.2019  12:41 

Sürücülərin diqqətinə

19.08.2019  11:54 

Sakit Okeanda güclü zəlzələ

19.08.2019  11:20 

Suriya ordusu hərəkətə keçdi

19.08.2019  11:09 

Bu gün temperatur 39-a çatacaq

18.08.2019  13:18 

Sabah 39 dərəcə isti olacaq

18.08.2019  12:37 

Balotellinin yeni klubu açıqlandı

18.08.2019  11:16 

Mövqelərimiz atəşə tutuldu

18.08.2019  09:53 

Oğuzda çayxana yandı

17.08.2019  15:38 

Bu süd məhsullarını almayın

17.08.2019  12:16 

Ukraynada otel yandı - 8 ölü

17.08.2019  11:09 

“Barselona” ilk turda uduzdu


BÜTÜN XƏBƏRLƏR +