Komitə iş adamının iddialarını TƏKZİB ETDİ
FHN gücləndirilmiş rejimə keçir
Zelenskidən oğluna qadağa
“Qarabağ“ “Partizani“yə qalib gəlib
Marşrutların hərəkət sxemi dəyişdiriləcək
Sosial şəbəkələr çökdü
Bu qəsəbələrdə su olmayacaq
Sınaq imtahanına 1 gün qaldı
Şəkidə xəsarət alanların SON DURUMU
Əhalinin sayı AÇIQLANDI


06.05.2019  17:36 

“Nar” dilerlərlə birgə ötən ilin nəticələrini müzakirə edib





A+  A-

Ölkənin ən gənc mobil operatoru “Nar”, satış şəbəkəsinin nümayəndələri ilə keçirdiyi görüşdə 2018-ci ilin nəticələrini açıqlayıb və ötən ilin müvəffəqiyyətli bir il olduğunu elan edib. Təqdim etdiyi yüksəkkeyfiyyətli mobil rabitə xidmətləri və müştəriyönümlü fəaliyyəti ilə seçilən mobil operatorun yeni abunəçilərinin sayı ötən il ərzində 22% artıb. Dilerlər sağlam və dayanıqlı iş birliyinə əsaslanan fəaliyyət nəticəsində ümumi satışın 65%-ni həyata keçiriblər ki, bunun da 68%-i Bakı, 32%-i isə regionların payına düşür.
XəzərNews.az xəbər verir ki, “Nar”-ın Kommersiya direktoru Qəhrəman Kazımovun sözlərinə görə, “Nar”-ın əsas hədəfi şirkətin müştəriyönümlü brend strategiyasını satış şəbəkəsinin fəaliyyətində də əks etdirməkdir: “Nar” olaraq pərakəndə satış bazarında yeni bir inkişaf yolunun başlanğıcındayıq. Bizim kompakt, lakin çox aktiv fəaliyyət göstərən rəsmi diler şəbəkəmiz var. 2019-cu ilin mühüm planlarından biri diler şəbəkəmizi müasir tələblərə uyğun yeniləmək, təkmilləşdirmək və genişləndirməkdir. Bununla da, məqsədimiz “Nar” dükanlarını ziyarət edən müştərilərimizə üstün müştəri xidməti göstərmək, onların tələblərinə uyğun asan və rahat təkliflər irəli sürmək, bir sözlə, mükəmməl müştəri təcrübəsini təmin etməkdir”.

“Nar” cari ildə satış şəbəkəsinin genişləndirilməsi məqsədilə, dükan sayını 90-a çatdırmağı, bütün dükanlarda şirkətin brend strategiyasını əks etdirmək üçün yenilənmə işləri həyata keçirməyi, eyni zamanda, effektiv fəaliyyət və müasir müştəri təcrübəsini təmin etmək üçün prosesləri müasir standartlara uyğun olaraq təkmilləşdirməyi qarşısına hədəf qoyub.

“Azerfon” şirkəti (“Nar” ticarət nişanı) 21 mart 2007-ci ildə fəaliyyətə başlayaraq qısa bir müddətdə Azərbaycanda telekommunikasiya və mobil rabitə sahəsinin aparıcı şirkətlərindən birinə çevrilib. “Nar” ticarət nişanı Azərbaycanın zəngin mədəni və tarixi irsinin çağdaş həyatla bağlılığının rəmzi olaraq seçilib. “Nar” ölkədə ilk dəfə olaraq 3G texnologiyasını təqdim edib və geniş 4G şəbəkəsini abunəçilərinin istifadəsinə verib. Nar” şəbəkəsi hazırda ölkə ərazisinin 97%-ni (işğal olunmuş ərazilər istisna olmaqla) əhatə edir və 7400-dən artıq baza stansiyası ilə 2,2 milyondan çox abunəçiyə yüksəkkeyfiyyətli xidmət göstərir.

Xəbər 437 dəfə oxunub.




18.07.2019  10:57 

FHN gücləndirilmiş rejimə keçir

18.07.2019  10:08 

30 yaşlı futbolçu qəfl öldü

18.07.2019  09:21 

Zelenskidən oğluna qadağa

17.07.2019  21:46 

30 yaşlı qadın özünü asdı

17.07.2019  16:52 

Bu qız 7 aydır itkin düşüb

17.07.2019  16:41 

Sosial şəbəkələr çökdü

17.07.2019  15:42 

Bu qəsəbələrdə su olmayacaq

17.07.2019  14:16 

“Beşiktaş”dan ikinci transfer

17.07.2019  13:54 

Sınaq imtahanına 1 gün qaldı


BÜTÜN XƏBƏRLƏR +