“Xırda maraqlar naminə süni diaspor təşkilatları yaratmamalıdırlar”- BAP sədri
Diasporla bağlı parlament komissiyası niyə vacibdir?
Türkiyədə Azərbaycan evlərinə nə hacət... - Türkiyə bütövlükdə Azərbaycanın evi deyilmi?
“Hansısa “müəllimin xətrinə dəyər” deyə, diaspor fəaliyyətimiz bu gündədir”- Ağ Partiya başqanı
“Diplomatik korpusun diaspora ilə sıx əlaqəsi olmalıdır” - Diplomatdan təklif
Xaricdə yaşayan azərbaycanlı gənclərin təhsil almasında güzəştlər olacaqmı? – Ekspert AÇIQLADI
“Azərbaycan əleyhinə aparılan mübarizənin qarşısına ilk olaraq diaspor qüvvələrimiz çıxır” - Millət vəkili
“1969-cu ildən sonra Ermənistana torpaq “bağışlama“ adəti dayandırıldı“ - SENSASİON FAKTLAR
Dövlət tikinti layihələrinin üç ortağı
Türkiyənin çoxəsrlik mənzərəli şəhərləri Cittaslow Şəbəkəsinə qoşulur


27.03.2019  11:58 

“İrşad Electronics”in “zəmanət fırıldağı”





A+  A-

Tanınmış jurnalist Natiq Muxtarlı “İrşad Electronics”i fırıldaqçılıqda ittiham edib.
XəzərNews.az xəbər verir ki, “İrşad Electronics”dən zəmanətlə telefon alan jurnalist problemlə qarşılaşıb: “Üç aydan sonra telefonda problem yarandı. Müraciət etmişik, telefonu qəbul ediblər və bildiriblər ki, 4-14 gün müddətində təmir olunacaq, ya da yenisi ilə əvəzlənəcək. Düz 14 gündən sonra çağırır və sökülüb-dağılmış vəziyyətdə olan telefonu göstərib deyirlər ki, telefon fiziki zədəyə məruz qalıb, 120 manat verin, təmir edək”.
Jurnalist əlavə edib ki, bayram günlərində əsəbləri “İrşad Electronics”in əməkdaşları ilə söhbətdə xeyli pozulub: “Və bu söhbətlərdə əmin oldum ki, bu şirkətin bütün işçiləri – rəhbərindən tutmuş, ustasına qədər dələduzluqla məşğuldurlar”.

Məsələ ilə bağlı “İrşad Electronics”lə əlaqə saxladıq. Telefonumuza cavab verən operator bildirdi ki, yalnız istehsalçı tərəfindən qaynaqlanan problemlər zəmanət talonuna uyğun olaraq təmir edilir: "Şirkətimiz tərəfindən satılan mobil telefonlara 1 il rəsmi zəmanət verilir. Müştəri məhsulu aldıqdan 14 gün sonra dəyişdirə və ya qaytara bilər. Bu müddət başa çatdıqdan sonra isə məhsulda istehsalçı tərəfindən yaranan hansısa problem olarsa həmin məhsul təmir edilərək müştəriyə qaytarılır. Əgər problem müştəri tərəfindən qaynaqlanıbsa bu zaman müəyyən ödəniş edildikdən sonra məhsul təmir edilir.
Bundan əlavə qəbul şöbəmiz problem olan məhsulu qəbul edir və diaqnostika şöbəsinə göndərir. Həmin məhsul diaqnostika edildikdən sonra müştəriyə məlumat verilir"

Xəbər 1514 dəfə oxunub.




Bölməyə aid digər xəbərlər

16.04.2024  15:45 

Sabahın havası açıqlanıb

12.04.2024  18:39 

Sabahın havası açıqlanıb

10.04.2024  16:36 

Ehsan fırtınası


BÜTÜN XƏBƏRLƏR +