AZAL-a məxsus təyyarənin qara qutusu tapılıb
Azərbaycan xalqına böyük faciə üz verib -Prezident
“Sədərək” Ticarət Mərkəzinin sahibinin oğlu dövlət qurumunu məhkəməyə verdi - Torpaq qalmaqalı
Azərbaycanda məmurdan inanılmaz fırıldaq - 162 min manatlıq “ölü canlar“ əməliyyatı
Şöbə müdiri direktoru məhkəməyə verdi - İşdə nazir müavini də var
Məşhur türk bloger “Kontakt home“dan şikayətçidir -Video+YENİLƏNİB
XİN-in arasında görüş keçirilib
Gömrük əməkdaşlarının maaşları niyə verilmir?
Tbilisidə polislər aksiya iştirakçılarına su şırnaqlarından istifadə ediblər
Azərbaycan komandası karate üzrə Qran-Pri turnirinin qalibi oldu -Foto


29.06.2017  12:19 

Bakıda müəllimlər arasında çaşqınlıq yaranıb





A+  A-

“Məktəblərdə daxili qiymətləndirmə ilə yekun qiymətləndirmənin nəticələri üst-üstə düşmür”.
XəzərNews.az xəbər verir ki, bu sözləri Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin müdiri Məhəbbət Vəliyeva deyib.

M. Vəliyeva bildirib ki, aparılan müzakirələr məktəblərdə formativ qiymətləndirmə ilə bağlı yanaşmaların bütün müəllimlərə tam aydın olmadığını deməyə əsas verir.

"Formativ qiymətləndirmə müəllimin sərbəst həyata keçirdiyi qiymətləndirmədir. Əsas hədəflərdən biri nəzarəti gücləndirmək və bu sahədə birgə fəaliyyəti təşkil etməkdir. Bu gün məktəbdaxili qiymətləndirmənin vacib komponentlərindən biri də formativ və summativ qiymətləndirmədir. Məktəbdaxili mühitin sağlamlaşdırılması, yaradıcı imkanlardan istifadəyə xüsusi yer ayrılır. Məktəb mühitində hər şey sağlam mühit və münasibətlərdən başlanır. Hər 3 müstəvidə-valideyn, şagird müəllim münasibətlərinin sağlamlığı keyfiyyətə təsir edən vacib amildir. Bu mühitin yaxşılaşdırılmasında məktəblər özləri də maraqlı olublar, bir-birinin təcrübəsindən yararlanıblar. Artıq ümumi məktəb mühitindən sinif mühitinə müraciət edilib”.

O qeyd edib ki, müəllimin fəaliyyəti hər zaman diqqət mərkəzində saxlanılır.

“Müəllim özü vacib bilik bacarıq, səriştəyə yiyələnməlidir. İstənilən fəaliyyətin nəticəsi qiymətləndirilir. Müəllimin də fəaliyyətinin qiymətləndirilməsinə, formativ və summativ qiymətləndirmə sahəsində bu mövzunun aktuallaşdırılmasına və yenidən bu məsələyə qayıdılmasına ehtiyac var”.

Xəbər 1210 dəfə oxunub.




Bölməyə aid digər xəbərlər


BÜTÜN XƏBƏRLƏR +