Məmurlar diaspora nazirlik kimi baxır - Emil Mirzəyev
İnformasiya müharibəsində soydaşlarımızın rolu böyükdür- Baş katib
Prezident Patrisiya Skotlendi qəbul edib
Roma Forumu iştirakçıları Prezident İlham Əliyevə müraciət etdi: Sizi əmin edirik ki...
Dünya Azərbaycanlılarının Beynəlxalq Fondunun 4-cü Forumu keçiriləcək
Prezident Füzuli rayonuna səfər edib -FOTOLAR
Ceyhun Bayramov Mixail Şvıdkoy ilə görüşüb -FOTOLAR
Biz səsimizi ucaltdıqda...-Prezident
“Yaxın müddətdə sülh sazişi imzalana bilər” - Asim Mollazadə
Prezident İlham Əliyev: COP29 bizə imkan verəcək ki...


25.09.2019  10:37 

Taksi sürücüləri arasında nizam-intizamı necə yaratmalı?





A+  A-

Yol mədəniyyəti, ictimai nəqliyyatda sürücülərin sərnişinlərlə davranışı hər zaman müzakirə obyekti olub. Nə qədər yeniliklər edilsə də, bu sahədə islahatlar həyata keçirilsə də, avtobus, taksi sürücülərinin sərnişinlərə qarşı kobud rəftarı haqqında şikayətlər bitmir. Bu məsələdə bəzən xidməti həyata keçirən ayrı-ayrı daşıyıcı şirkətləri, bəzənsə aqressivlik nümayiş etdirən sürücülərin özləri günahlandırılır.
XəzərNews.az bildirir ki, mövcud problem haqqında Modern.az-a danışan nəqliyyat eksperti Ərşad Hüseynov isə etika, mədəniyyət məsələsinə toxunduqda, konkret hansısa peşə sahibini, lokal sosial mühiti tənqid etməyi düzgün saymır. O düşünür ki, bu ümumilikdə cəmiyyətin neqativliyinin təzahürüdür:

“Tez-tez taksi və ya avtobus sürücülərinin mədəniyyətsizliyi haqqında fikirlər səsləndirilir. Amma unutmaq lazım deyil ki, taksi sürücüsü də bizdən biridir. Onun müştəriləri də bizik. Bu baxımdan, ictimai nəqliyyatın sürücüsü ilə müştəri, yaxud digər sürcü arasında, sürücülərlə hətta rəhbərliyi arasında problem yaranırsa, bu, cəmiyyətdə yaranan sosial mühitin təzahürüdür. Məni ən çox narahat edən budur ki, yollarımızda, küçədə, ictimai məkanlarda insanlar bir-birinə qarşı aqressivlik göstərir. Bunu hamı görür. Ona görə, əsas problemimiz ümumi ictimai mühiti mülayimləşdirmək, qarşılıqlı münasibətlərimizi cəmiyyətin hər bir nöqtəsində yaxşılaşdırmaqdır. İctimai nəqliyyatda, marketdə, dayanacaqda, küçədə, növbə gözləyəndə, sükan arxasında və s. məqamlarda aqressiamızı cilovlamağı bacarmalıyıq”.

Taksi sürücülərinin qeyri-etik davranışları barədə şikayətlərin artmasını xüsusi vurğulayan ekspert bu fəaliyyətlə məşğul olan şirkətlərin də məsuliyyətli olduğunu xatırladıb. Ə. Hüseynov deyib ki, taksi sürücüləri bu fəaliyyətlə məşğul olmazdan əvvəl xüsusi təlim keçməlidirlər:

“Bunun predmetində də iki başlıca məqam var: ilk olaraq, sürücünün müştərilərlə mülayim münasibəti, fəaliyyət gedişindəki mədəni davranışı, ikincisi isə taksi sürücüsünün xidmət göstərəcəyi şəhəri, məkanı yaxşı tanıması, təhlükəsiz, rahat hərəkət edə bilməsidir. Bu gün Bakıda taksi fəaliyyəti ilə məşğul olan şəxslərin əksəriyyəti vergi orqanlarında uçotda belə deyillər. Birdən-birə mümkün olmasa da, tədricən qanunda nəzərdə tutulan müddəaları tətbiq etmək, taksi sürücülərinin hamısını qeydiyyata almaq, rəsmi şəkildə VÖEN, əmək fəaliyyəti haqqında sənədlərini qaydasına qoymaq lazımdır. Bundan sonra onları xüsusi kurslara da cəlb etmək olar. Bu yanaşma ilə həmin problemləri həll etmək, xidmət mühitini yaxşılaşdırmaq mümkündür”.

Xəbər 1631 dəfə oxunub.




Bölməyə aid digər xəbərlər

13.05.2024  11:21 

Murad Muradov vəfat edib

13.05.2024  00:02 

DİN vətəndaşlara müraciət edib

12.05.2024  19:19 

Meksikada zəlzələ baş verib

12.05.2024  17:59 

Tovuza dolu düşüb


BÜTÜN XƏBƏRLƏR +